onsdag 31 mars 2010

Tisdag/Onsdag.

Gårdagen och natten vart skojsig, hade besök utav två stökiga typer ;)
Vi hade as-najs, sjöng lite sing-star, muppade oss med kamerorna,
och hade modeföreläsningar för varandra, och lite annat smått och blandat.
Trevligt vart det, klockan sex gick vi och la oss imorse, yeay.
Trodde inte att dom sku palla vara uppe så länge, men där ser man.
Man slutas aldrig att förvånas ;)

I förmiddags när jag skulle skjutsa dom till tåget så
äre nå jävla lamt apskaft som har skurit hål i däcken på bilen.
Kul, kul, kul, NOT!

Känner att oturen är nå jag inte slipper ifrån,
hur jag än går till väga.

Är rädd, livrädd, vart förmodligen han dära pundaren
som vart här och brölade i julas som gjorde det.
Folk hade sett honom stryka omkring här igår kväll,
såna människor som inte kan bete sig bra i samhället
borde dom bara låsa in på en instution liknande Auswitch.
Där kan dom sitta, och ruttna bort med årens lopp.
Tills att dom till sist blir gasade, ursäkta men jag har inget till övers
för folk som beter sig som rediga rövahål, och inte kan sköta sig.
Vore det tvärsom, att jag gjorde nå liknande så sku snuten sy
in mig på två röda, men att knipa dom verkliga kräken i samhället
är dom som ju som bevisat inte speciellt duktiga på.

Nu ska jag försöka få tag på nå som kan hjälpa mig
att få dän all rädsla och ångest som finns inuti mig för tillfället.
Känner att det snart annars rinner över för mig totalt.
Och det är inte bra...

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar