söndag 4 december 2011

Hate, hate, hate!

Död är jag inte, inte ännu i alla fall.
Men de känns så, kan jag lugnt upplysa om.
Har förbannat ont,
& de suger balle.
Jaa, inte speciellt moget skrivet,
men orkar inte bete mig direkt moget just nu...


Förbannad & hatisk
Ja så kan man beskriva mitt mood
just nu.
Hatar att jämt vara arg,
men de går inte att göra nå åt den saken.

får göra som en sa till mig häromdagen:
"Ge utlopp för tankarna & känslorna"
Jo, sure, om jag vill in i finkan kanske...
En del människor borde inte ge råd åt andra,
dom kanske ska söka sig ett annat kneg,
potatis-plockning eller liknande...
Där man inte har mä människor att göra,
där skulle hon passa in, fin-fint.

Igår kom första snön,
bläää.
Som tur vart så la den inte sig,
men de ska komma i veckan,
som ska bli liggande säger dem.
Hoppas dem har fel,
hatar snö!

Se, ännu nå mera som jag hatar, haha.
Finns massor jag hatar,
de mesta faktiskt,
när jag tänker efter.

Nä, nu ska jag lägga mig framför tv:n & glo.
Som vanligt....... SUCK!


Adjöö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar