lördag 10 december 2011

Dopet!

Innan dopet, kallt värre!



Här vart jag då, bevattnad & avtorkad.
Ryggen värkte skall ni veta,
vart livrädd att den skulle låsa sig,
som den brukar när jag står framåtlutad.


Färdig döpt - mä ljuset i näven,
jämte den redigt fräna dopfunten.
Synd den inte vart t salu, haha.



Jahapp, de vart ett par bilder ifrån mitt dop,
så nu är jag döpt.

De vart de la ingen som trodde skulle ske ;)
Inte ens jag, men är man sjuk,
så äre bäst att vara på den säkra sidan.

Tack till prästen, kantorn,
& till goa Helene som hakade på.

Btw, nå kul -
Höll dopljuset för nära ansiktet så höll på att få syrebrist.
Sen brände jag av några hårstrån mä de också, haha.
Ljus man håller i, är inge för min del tror jag ;]


Well, that's all from das kyrka.

Ikväll blire bara att tare lugnt,
är trött, vi gick ju ned till stan & hem.
I kylan, HATA snö & is!!

Mina fossingar är säkerligen blåa fortfarande,
stackars dem...


Peace out!



7 kommentarer:

  1. snygga bilder. Coolt att Bea dopat sig sa Jennifer ha ha

    SvaraRadera
  2. Tack mammsen :) <3

    Dopat, ja sedär - får man en stämpel en gång i livet försvinner den inte :P

    Jennifer borde nog vistas mera på svenska lektionerna tycker jag.

    SvaraRadera
  3. hhaha -.-
    jag går faktiskt på svenska lektionerna,
    Men trodde de hette dopat....

    SvaraRadera
  4. DÖPT heter de!
    Hahaha halva släkten trillar väl av pinn utav chocken att jag gjort de ;p
    Ormen ringer säkert snart.. haha.

    Bra att du är på SV-lektionerna syster :)

    SvaraRadera
  5. Haha, du ser gladare ut innan än efter.
    Men de va fint ju att du faktiskt gjorde de.

    Changes e din nya melodi ;)

    SvaraRadera
  6. Woow :D
    Trodde jag då aldrig ;p

    SvaraRadera
  7. Hemskt vart poppis de hära inlägget vart att kommentera, haha :P

    Changes - finns faktiskt få bra sådana,
    jag gillar ju egentligen itne förändringar, men en del går la an. (:

    SvaraRadera