söndag 25 december 2011

A merry merry christmas!


Året's bästa bild, ever.
Slängde ned alla resterande foton jag hade
kvar på gubb-jäveln & hade en julbrasa för mig själv.

Att se ditt fula tryne brinna,
va årets höjdpunkt.
Nu finns inga foton kvar på dig,
de enda du lämnat kvar är,
smärta, märken, skador & sorg.
DU förstörde mig, oss, vår familj,
tog min underbara bror ifrån mig, ifrån oss alla.
De gick fort när fotona brann,
men dagen du kommer till helvetet
lär du inte brinna lika snabbt,
utan då plågas du långsamt.
Tack för allt "pappsen" !




Merry christmas!

3 kommentarer:

  1. han kommer brinna i helvetet garanterat för allt han gjort er...

    Burn that fucker! (Y)

    SvaraRadera
  2. fin bild ! :D

    älskar dig <3

    SvaraRadera
  3. I know sis ;)

    Älskar dig mä <3

    SvaraRadera