onsdag 7 december 2011

Piss, skit, helvete & diverse svordomar.

Idag så vart jag på mitt tredje besök på plastik-kirurgen,
gick inte så enkelt & bra som jag hoppats.
Eftersom ansiktet inte läkt som de ska,
så skall jag opereras inom en månad redan,
för att skära bort de konstiga som blivit.
Tydligen äre en parasit som tagit sig in i frätskadan
& gör så att de inte läker,
utan så de bara gör ont, ser för jäkligt ut & vätskar sig.

Så hjälper inte denna operationen,
så kommer dem göra en till.
Allt för att de skall läka som de ska.
Så att dem efter fullständig läkning,
kan operera dän ärren,
så ansiktet blir normalt.

Jag som trodde,
att dem kunde fixa de lätt.
Men som sagt,
inge i mitt liv är lätt så...
men men, så äre!


Blev väckt utav min gammel-morbror idag,
snackade mä honom i tre timmar.
Haha, han är as-ball.
Ska åka upp till Sthlm snart & hälsa på honom.
Så ska han visa delar av mina rötter bland annat,
vart mormor & han, & resten av deras familj bodde
när dem kom flyende ifrån kriget.
Skall bli intressant & kul,
för han är hel-skön den snubben (:


Faan för snön btw,
de är typ nästan 1 dm.
TYPISKT!
Jag som avskyr snö,
vill befinna mig i Thailand nu istället.
Värme, istället för kyla.
De vore ett jäkligt bra byte ;)

Nepp, that's all for today folks.


See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar