söndag 11 december 2011

Hate snow - all kinds of it!

Bläää, de är kallt ute.
& dessutom en massa snö, INGET kul alls.
Hatar den här tiden på året,
finns knappt nå värre.
Hoppas de blir en kort, mild vinter.
Annars emigrerar jag,
till varmare breddgrader.

Idag hade jag faktiskt tänkt att försöka packa upp nå
låda, flyttade i mars, så kanske på tiden
att börja plocka upp de sista 10 lådorna nu,
haha.

Men får se om jag orkar,
Rexx är, pga vädret jäkligt busig,
så får la busa mä honom i första hand.

Han fick en pip-boll häromdagen av Helena -
som verkligen piper så fort man petar på den,
räcker nästan att titta på den faktiskt, haha.
Den är hans nya favorit,
piper konstant.
Tur att jag hör lite dåligt,
annars hade de blivit liiiite jobbigt.


Näe, får la göra frukost nu.
Den nya medicinen kräver att man käkar ordentligt,
vilket jag har stora probs mä.
Men jag får försöka bäst jag kan,
mer än så går ju inte.

Slänger kanske in lite nya bilder på Herr Buse senare,
köpte mig en ny kamera igår så,
får la se till att använda den.

Den som lever & ser efter får se ;]


Adjööö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar