fredag 23 mars 2012

Jag är inte klok, eller?!

Bedriva hor - Mitt nya uttryck dårå,
kanske inte låter så najs, mä tanke på dess betydelse.
Men shitt the same,
jag tycker de låter fränt att säga.
Dock uppskattar ej myndigheter att jag smsar
den meningen till dem, hahaha.

Men lite humor måste man få ha,
eller?!
Det kanske är ett brott,
verkar som om allt jag säger/gör faller under allmänt åtal,
men icke detta.
Kommer säga "Bedriva hor" i varannan mening,
bara för att.

Vill poängtera att jag är är seriös,
inte så att jag bedriver hor,
men att de är kul att säga de orden.
Jag vet, jag är ej frisk,
jag gör som resten av landet,
skyller på mina funktionshinder.
Jag är hjärnskadad!


Idag vart det upp tidigt,
rörmockaren kom & river ut mitt badrum,
ser tomt ut & ekar där inne nu, haha.
Men snart,
är allt nytt & fint där.
Eller, snart & snart,
tar säkert hundra år att renovera & torka ut fukten.
Men tids nog, blire nog najs.
Bästa är att jag får hyresreducering, haha.
No way att jag pröjsar full hyra när jag får duscha/ gå på muggen
i den tomma lägenheten mitt emot,
men bostadsbolaget är schyssta,
så dem drar av lite på hyran under tiden dem renoverar.
Undra vad man ska spendera de pengarna på,
kanske... utöka "Hor-bedriveriet" HAHA!
Nepp, nu ska jag försöka bete mig,
som en normal, vuxen människa.
Lägg märke till att jag skrev FÖRSÖKA.

Oj oj oj, nu ska jag snart dra ut i de fina vädret,
måste till Ica, hundarna måste ha käk.
Men, tare nog efter jag stirrat på kärring-såpan ( Days of our lifes ).
Den kan man INTE missa,
så enkelt äre.


Tjipp&hejs!

2 kommentarer: