lördag 24 mars 2012

Totalt ointressant inlägg, som vanligt.

Jag hare förbannat slappe just nu,
sitter på balkongen & ugglar i solen.
Har precis sms-terroriserat moderskapet, som jobbar.
Hon vill nog inte höra om "Hor-bedriveri" på arbetstid, haha.
Men de fick hon.

Har kommit på att jag har ett rätt träligt liv,
händer inge mer än mina vecko-vanliga sjukhus besök,
apoteket & at knalla till affären, haha.
Fast förvisso, igår vart jag nere i centrum en runda.
Men de får jag betala för idag,
mä en äckligt grym träningsvärk, inte vidare kul.
Backen upp hit, från stan är en mardröm.

Skämtade lite mä folk igår, dom blev arga, haha.
Människor här, har inge sinne för humor överhuvudtaget alls.
Stackars dem, på allvar.

Funderar på vart jag ska göra ikväll,
men kommer inte fram till nå konkret.
Blir la, tv, som vanligt.
Blää, känner mig gammal & gaggig.

Näe, nu ska jag fortsätta glassa här,
in the ghetto.


Byee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar