lördag 24 mars 2012

Lysande, Sickan.

Glassandet på balkongen övergick till,
STÄD, blääähää.
Men men, nu har jag fixat den andra mattan i hallen,
eftersom vissa hundar,
käkade upp dem andra mattorna där för mig,
haha.
Har dammsugit & även diskat,
här gäller de att vara produktiv alltså.
Plockade dän julgranen & jul sakerna också,
tyckte de vart på tiden faktiskt.
Folk måste tycka de är föga underligt,
att man har julprydnader uppe,
i slutet av mars månad liksom.

Så nu, äre tråkigt igen,
inte för att de vart nå kul att städa,
men hade i varje fall nå att pyssla mä då.

Sku egentligen behöva packa upp alla flyttlådor,
men de orkar jag inte göra.
Har bott här, i ett år, inte ens packat på hälften av alla prylar.
Dem kallar mig..... LAT :)
Är nog benägen att hålla mä,
men sen äre så att jag tycker de är svårt,
alltså inte att packa upp,
men att greja & dona,
hajar inte redigt,
dessutom är inte min kordination på topp,
så lika bra att skippa de,
tills man kan få hjälp mä de, nån gång,
av nå vänlig själ.

Ska glotta film ikväll,
har alla gamla skräck klassiker uppladdade på bordet,
så jag håller mig nog lite sysselsatt inatt i varje fall.
Men först, ska vovvsingarna ut.
Palla gå ut näre är mörkt sen,
man vet aldrig här uppe,
om de dyker upp nå pundare i buskagen...
Haha, sjukt de dära lät, men de är lite dangerous att bo här,
in the ghetto.

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar