torsdag 22 mars 2012

Uppdatering om (Dem kallar det livet) .

Åter igen, så har fröken legat på latsidan mä bloggen,
whoopsie.
Men det har vart sjukt mycket på tapeten,
som vanligt, ungefär, haha.
Men nu så, börjar det reda sig, ännu mera.
Det knallar åt de lugna hållet,
finally.

Ska på ultraljud på tisdag,
är lite smånervig faktiskt.
Men men,
de löser sig, sa kärringen å sket i vasken.

Sen den 2:a, äre till kirurgen som gäller,
ÄNNU mera nervös för de,
men det går nog bra,
Jonatan ska ju fixa & haka på,
så de blir nog bra.

I övrigt, händer det en del.
Imörra börjar dem renovera mitt badrum,
jobbigt värre, men kommer bli najs näre är klart.
Så bara att stå ut, & hoppas dem pinnar på mä kneget.

Btw, vart & glodde på en daglig verksamhet idag.
Ska börja där, den 30:e.
Blir...... Annorlunda.
Kommer i alla fall ut ett par timmar,
två ggr per vecka.
Det som lät minst lockande vart,
den huvudsakliga sysslan där,
ÅTERVINNING AV PAPPER.
Hm, låter inte direkt som världens roligaste
sysselsättning, men va fan,
damen sa att dem kan anpassa det efter individen,
så mig lär ni inte hitta sittandes & sortera återvinningspapper,
haha det är ett som är säkert!

Ja, det vart en update om mitt liv, haha.
Stimulerande & väldigt intressant läsning,
eller?! ;)

Nu, ligger jag & glassar framför tv:n,
drömmer om bättre tider,
haha som om dem sku dyka upp...

En positiv grej,
är att nedtrappningen av benzot går skapligt,
dock as jobbigt mä abstinensen, hallucinationerna,
men det är ju nå som är övergående som tur är.

Ska slänga in lite pics på vovvarna sen tänkte jag,
har använt min kamera lite, haha.
För en gångs skull.


Tjipp & hejs, neger-fejs!





Saknar dig,
hoppas allt löser sig SNART!
Finns här, you know it!

2 kommentarer:

  1. Bättre med daglig verksamhet än att behöva bedriva hor. HAHA

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, absolut mamma ;)
      Men bedriva hor, är en mycket bra verksamhet!

      Radera