söndag 22 april 2012

Enarmad "EX"-bandit is blogging.

Torka hare vart i bloggen,
mä giltig anledning...
Här kommer den,
ni lär skratta & tänka, "Typiskt Beatrice".

För exakt en vecka sen,
vart jag små hungrig runt halv 1 på natten så tänkte
steka mig lite hamburgare,
dem fryser ju alltid ihop & man behöver alltid
dela dem itu mä kniv.
Naturligtvis, slinter jag & kör kökskniven rätt igenom näven, AJ!

Ringde till Helene & väckte henne,
bad henne komma hit & dra ut kniven & lägga om såret,
så det skulle sluta blöda.

Här sitter man nu, en vecka senare,
mä en svår sår-infektion som inte vill ge mä sig,
insatt på antibiotika,
mä senan mellan tummen & pekfingret helt av,
& mä VÄRK som inte är utav denna värld.

Never again hamburgare, natt/dag,
that is a löfte jag tänker hålla.

Ska tillbaks till VC imorgon,
måste ha regelbunden koll på infektionen,
sen får vi se vart dem gör åt senan som är av.

Otur, Otur, Otur - De borde vara mitt mellannamn,
faktiskt.

Skjut en snut,
tjipp&hejs!




Kass web-cam bild,
men såhära "Happy"
ser jag ut mä mitt emballage på armen,
haha.
Måtte smärtan lätta, snart.
Ni ser ju,
hur jag lider, skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar