onsdag 25 april 2012

Min hand, ack min arma hand - smärta!

Hand-kirurgen igår då, AJ AJ AJ, vart orden.
Nu är handen proffs-fixad, om man säger så, haha.
förhoppningsvis kan jag röra fingrarna lite mera snart,
bara att träna på hos arbetsterapeuten,
som jag skall gå hos där inne ett tag.
Har en skum mojäng på handen nu,
haha, mest äldre damer som har såna,
men wtf, jag skäms inte.
Är ju nästan gammal, så, haha.



Skickade iväg ett brev idag,
till plutten bakom galler.
Hoppas tiden går snabbt,
att han kommer ut snart.
Skönt att kunna brevväxla mä honom i alla fall.
Skickade in en besöks-medgivande okså,
så jag kan åka & hälsa på honom mä,
om den ansökan nu går igenom eftersom jag är straffad & crap.
Well, annars finns de ju alltid brev,
som sagt.

Min hand it's värking nu.

Bye suckers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar