onsdag 4 april 2012

Meningslös läsning, seriöst.

Oj oj, så seg jag känner mig.
På gränsen till att kroppen går i strejk, nästan.
Säkerligen den nya medicinändringen som ärren
största boven i dramat, & kommunen då förstås.
Dem nötterna är boven i alla draman, haha.
Sorgligt men sant...

Idag har jag vart produktiv,
vart i affären, på apoteket & på hispan, haha.
Se där, helt på latsidan ligger jag i vart fall inte.
Försökte mig på att säga ifrån utan fula ord på apoteket idag,
gick inte som psykologen sa att de skulle,
men men, övning ger la färdighet eller vart de
är dem nu säger.

Igår vart jag ju i big city,
tyckte att jag vart rånad.
Innan jag drog till frivården,
passade jag på att käka nå,
knallade in på ett fik i närheten.
Ville ha en leverpastej macka,
tyckte den vart billig, 10 spänn,
så jag slog så klart till.
Men när jag väl parkerat häcken
& öppnade plasten så möttes jag av en fet RIP-OFF.
Mack jävelen bestod ju mest av salladslöv & crap,
som jag inte äter,
typ 1 gram lever pastej,
resten vart gröna saker,
som jag inte gillar.
Inte speciellt schysst utav fiket....
Dit går jag aldrig igen, haha.

Från de ena till de andra,
de gick bra på frivården igår.
Övervakaren är en mycket förstående
& skapligt schysst snubbe.
Snart äre bara 10 månader kvar,
yeeeaay!

Nu, ska jag nog försöka resa mig ifrån soffan,
om jag nu pallar..


Bye!

2 kommentarer:

  1. Kämpa på :) Du klarar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, kan inte göra annat änn & kämpa så ;)

      Radera