tisdag 3 april 2012

Segare än segast.

Seg jävla dag idag alltså,
fick stiga upp as tidigt,
när jag för en gångs skull kunde sova.
Byggaren som skulle gjuta golvbrunnen i badrummet kom kl 11,
innan det vart jag tvungen att kuta ut mä hundarna,
duscha, försöka käka nå.

& Snart ska jag dra ned till station,
ska åka till stora staden & träffa övervakaren.
Känns en smula surt på bankkontot,
120 :- varje vecka går på resor dit in,
för att träffa honom.
Men men, jag får ju ta mitt straff,
hellre stå ut, sköta skyddstillsynen,
än att få domen uppriven & åka in på kåken.

Hinseberg ärr INGE för mig, haha.
Fast... en del släktningar har ju suttit där,
men, jag har ingen lust att låta den traditionen leva vidare.
Det får nå annan i släkten göra,
haha.
Näe, de får vi hoppas att de inte blir,
finkan är nog inte så najs för någons del, direkt.
Men en del typer, hör dock hemma bakom lås & bom,
faktiskt.

Hoppas att jag slipper "Mohombis" på centralen idag,
förra veckan vart jag ju uppraggad av nå Tensta-neger
som verkar tro att han är kung, pff, snarare
corn-flakes rullare, eller vindruve-trampare, haha.
Rasist, jamenvisst!

Tjipphejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar