måndag 9 april 2012

Nybliven kärring skriver blogg....

Jaha, då vart man officiellt kärring nurå.
Känner mig dock inte nå äldre, än jag gjorde innan i lördags.
Men som tur är,
har man ju folk i sin omkrets som gladeligen
påpekar att jag är 25 år nu, HALVVÄGS till 50.
Inte super kul att höra, men de är ju sanningen så....

Idag har jag slagits... mä gardinstången i vardagsrummet.
Skiten trillade ned när jag bytte gardiner & grejade,
mitt i nyllet.
Vart nära att den rök ut igenom balkongen faktiskt,
haha.
Så nu har jag inte julgardinerna uppe längre,
som jag haft sen jag flyttade hit,
för över ett år sen, haha.
Omväxling förnöjer sägs de,
vene om de redigt stämmer.
Men men, nu äre inte juligt här hemma i varje fall.

Nu ska "geniet" lira lite spel,
om jag orkar resa mig & hämta dosan förstås...


Staten är en gangster & du blir rånad,
dem tullar dig i slutet på varje månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar