lördag 14 april 2012

Fröken SenilDement strikes again.

Snacka om att jag är senil på allvar,
haha.
Igår så tjackade jag mig ett senil-snöre till glasögonen
för att jag inte ska tappa bort dem,
men gissa vad?!
Jag hade bort själva snöret,
hahahaha.
Hittade de dock, efter tre timmars sökande,
under duken på köksbordet, haha.
Men nu så har jag vart fall ett senil-snöre
till brillsen, så jag slipper tappa bort dem så lätt.


Snacka om gött väder ute,
varmt, soligt & inte nå liv alls.
Blir nog en balkong dag idag,
om inte negrerna eller zigernar-packet
vrålar ute alldeles för mycket.
Fast, just Helene sku hämta spelet
som Robin köpt till mig,
så blir nog en del spelande ikväll mä.
Fan så spännande liv man har, haha.






Bjuder på bilden,
ser groggy ut.
Men de gör jag alltid
nu för tiden, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar