fredag 25 maj 2012

Dagens inlägg nummer 2.

Hemma igen,
efter två "slitsamma" timmar, haha.
Rätt behagligt att vara där faktiskt,
man kommer ut, träffar folk.
Inte så tokigt faktiskt.
 Målade idag okså,
tränar på att hålla mig innanför linjerna,
vilket är en utmaning för min hjärna.
Men bara att kämpa på,
antar jag.

Ska bort & handla käk sen,
men de är fredag & den 25:e,
så affären är la smockfull.
Men ett måste är ett måste,
så bara att bita ihop.

Btw - Pensionärs alkisarna-återkomsten.
Dem jag skrev om för nå månad sedan,
dem sitter & pimplar vodka & vrålar åt varann,
trevligt värre.
 Snuten kommer la & kör bort dem,
som sistens, så.
Att gamla människor håller på sådär,
är för mig ett mysterium, faktiskt.
SKÄRPNING gubbar & kärringar!

Nu, blire annat.

Vi ses när vi ses,
om vi ses.
Klart vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar