onsdag 23 maj 2012

Min "intressanta" vardag, LOL!

Igår, vart första dagen på min lilla sysselsättning,
sorterade inge återvinningspapper, haha.
Satt & målade en teckning, drack kaffe & sen hade mina
två timmar gått.
Inte lika farligt mä daglig verksamhet som jag trodde,
faktiskt, inte så illa.

Idag har jag vart & träffat Jonathan,
& vart & hämtat ut mina piller för veckan som kommer
på apoteket.
Solen skiner, de är as varmt ute - YEAY för det.

Satt en stund på balkongen förut,
men gick in - De är ju One Tree Hill på tv:n nu,
haha.
Är nog tv-nörd, tror jag.



Well, Bazinga folks!

2 kommentarer:

  1. Ska köpa mig en tv på Fredag så då blir jag också tv nörd igen ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yeay, då är jag inte ensam om de Micca.
      Dig har man alltid vid sin sida ;D

      Radera