söndag 6 maj 2012

Das blogg inlägg.

Kämpar på & sliter mä träningen för handen,
inte för de går framåt direkt, men kan i alla fall röra pekfingret lite
mera, men tummen går inte alls att röra.
Frustrerad vart ordet, men bara att fortsätta träna på,
nå gång återfår jag la rörligheten, i hope.

Ny medicin insatt btw, Campral.
Tar bort suget efter alkohol,
kan säg att redan efter knappt en veckas intag,
så märks de att den hjälper, yeay!
Benzo nedtrappningen går på som planerat,
längtar tills den dagen kommer då de inte ligger
en enda benzo tablett i mina apodos-påsar.
För jävlar som jag sliter för & bli av mä skiten,
abstinensen är för jävla hemsk, den tär på mig,
psykiskt & fysiskt.
Men skam den som ger sig!!


Nu ut i solen igen, en stund.

See yaa!



Bjuder på bilden,
ordet är konfundersam.
HAHA! 

2 kommentarer:

  1. bra,kämpa på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. taack moderskap, du vet att jag kämpar på som in i helvetet, trots alla odds ärr emot mig. Men som tur ärr har jag dig Mammi, min klippa :) <3

      Radera