tisdag 29 maj 2012

Nu ser jag, igen!

Idag så kom mina glasögon jag hade beställt,
lensway är snabba som få,
kan verkligen rekommendera dem.
Fick beställa dem ner till moderskapet,
som jag får göra mä allt eftersom jag har skyddad ID.
Så fick mina glasögon, tröjor, sol-glajjor mä posten idag,
yeay!

Skönt att kunna se igen,
ska se till att beställa ett extra par glasögon,
att ha hemma, ifall jag pajar dessa.
Blir jobbigt att inte kunna se,
för att inte tala om kostnaderna för nya,
haha.
Jag byter glasögon som andra byter kläder, typ.

Idag så ska jag iväg till min dagliga verksamhet,
eftersom de är tisdag idag.
Imörra ärre psyk & apoteket.
Torsdag blire stan, ska träffa min övervakare,
& fredag äre sysselsättning igen,
snacka om fullt schema.
Ujj ujj!

Längtar till helg,
inte för de händer nå speciellt då,
men, i alla fall, haha.



 Nya glasögonen dårå,
syns inte superbra.
Tog bilden i cam,
men så ser dem ut,
är skapligt nööööjd! :)



Här är mina nya sol-glajjor,
som enligt moderskap är plastiga.
Hahaha, dem är najs
& mä 400 % uv-skydd,
så kassa är dem inte.
Ska gudarna veta,
efter vart dem kostade, haha.


Jahapp, kanske ska göra iordning mig lite,
ser lite sliten ut idag, som synes.



See yaa!





Miss you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar