måndag 21 maj 2012

Måndag, åh älskade måndag....

Geniet Eriksson strikes again,
klev rakt i hundarnas vattenskål,
verkligen roande, eller inte.
Men men, min vanliga tur, haha.

Imorgon så skall jag börja på daglig verksamhet,
fick ändrade tider, till eftermiddagar, två ggr i veckan, i två timmar.
Ska sitta & måla där,
haha.
Mandala & annan färgläggning.
Mycket roligare än att sortera återvinningspapper,
faktiskt.

Idag äre varmt som in i norden, solen skinen, najs-prajs!
Blir nog balkong-sittande idag,
& lite längre promenixer mä vovvsingarna.
Om dem nu orkar i värmen,
sen är dem rätt trötta efter allt bus igår.

Uffe vart ju hit & hälsade på,
dem fick varsitt grisöra,
sen höll dem låda hela dagen & busade,
haha.
Hade hela dagen igår fullspäckat av händelser,
najs näre händer nå,
det är sällan de göre,
alltså, händer nå kul.
Brukar mest hända skit-grejer annars,
mä min vanliga otur.

Nope, nu ska jag dra mig.

Saaaay Jaaaamboo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar