onsdag 20 mars 2013

Benzo-fri!!

Ikväll äre kvällen då jag tar min sista Stesolid,
sen är jag Benzo-fri! :D
Fan så hårt jag kämpat mä nedtrappningen,
ett & halvt år.
Men,
efter ikväll äre klart!
Känns bitterljuvt,
men mestadels bra.
Är stolt över mig själv,
min prestation.
Är rädd som fan för att trilla dit igen dock,
men jag kan inte mera än & kämpa
satan jävlar.
De är ju för min skull,
& ingen annans.





Everybody wanna see me fall,
everybody wanna bring me down.
Everybody wanna steal my crown,
but its not going down.
Some people dont like my style,
but i dont give a word.
everbody got something to say,
go ahead and post it up.

4 kommentarer:

  1. SÅ stolt över dej :')
    ALLT går, bara man vill.
    De e du ett vandrande bevis på ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! =)
      Jou de mesta går, i alle fall :)

      Radera
  2. Bra jobbat Bea!!!

    SvaraRadera