fredag 29 mars 2013

Sömnlöst läge!

Sömn är inge som växer på träd här inte,
har suttit uppe sen klockan ett inatt.
klar vaken.
Tror att de är medicin-ändringarna
i kombination mä abstinens & hjärtat.
För de har slagit arytmiskt & fort som bara den....
Hatar näre blir så,
men nu så hjälpte faktiskt beta-blockarna,
så pulsen gick ner en aning i alle fall.

Hur har jag fördrivit natten?!
- Jo, TV ofc :)
Känner mig som en redig slacker,
blänger på tv:n jämt.
Som nu till exempel,
så äre nå Beck rulle på Cmore action kanalen,
som jag halvstirrar på.

Rexx fick sig en chock innan,
vi vart ute & promenerade klockan sju redan,
han tittade på mig som om jag vore ifrån vettet,
haha.
Men när han väl hajade läget
så gick svansen som satan.

Nu återgå till my beloved tv ;)

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar