måndag 18 mars 2013

Blås-dag.

Jag & Rexx kom just in ifrån en blåsig promenad,
hoppas att ovädret inte kommer hit som skall
dra in över södra Sverige inatt.
Men men,
mä min tur så snöar de & blåser järnet imorgon.
Rexx är ju nöjd vilket som,
han ligger på rygg & ålar sig på mattan
såhär efter kvällsmaten.
Den hunden kan man inte annat än älska :)

Dock bet han mig innan,
när jag retade honom mä en ficklampa,
haha men får skylla mig själv,
sen varte inte så farligt bett.
Han höll inne,
som när vi leker.

Ikväll äre bara lugnt,
som alltid.
Ska glo på tv,
äta medicin, & förhoppningsvis sova.
Perfect evening ;]

Nu, lite tv.

2 kommentarer:

  1. haha retar alltid upp mollan tills hon biter mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, "Molly, gå neeeeer", eller så retas du mä henne ;)

      Radera