söndag 28 februari 2010

Till dig bästis!

Elin, du är min allra bästa vän.
Jag vet att jag inte säger det speciellt ofta, men du betyder massor.
En vän som du skulle alla människor ha, du finns alltid där, i vått och torrt.
Du har hjälpt mig igenom så många tuffa stunder, din styrka har förts över på mig.
Hade du inte funnits så hade jag aldrig i hela mitt liv klarat ut allting som vart det sista året.
Med en vän som du vid min sida så klarar jag mig igenom allt.
Vi har delat både tårar och skratt tillsammans, väldigt väldigt många skratt.

Hoppas att du kryar på dig, är redigt jäkla orolig just nu.
Har världens klump i magen, vill bara att du ska bli frisk, så vi kan ses och hitta på massa kul.
Hoppas du förstår att du behövs här i världen, för utan dig kompis så är ingenting roligt.
Ska be till gud att det inte är nå farligt, mina tankar är hos dig.


Du betyder bästis, STORT! Y

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar