tisdag 29 juni 2010

....

Satan så sne jag blir på den hära jävla kommunen,
här har man fan inte gjort annat än att finna sig i deras crap
i väntan på ett rakt, klart besked ifrån handläggaren.
Men tydligen så måste man vara retard och inte tjaffsa emot för att vara tjenis med chiefen.
Dom lovade att hemtjänsten bara skulle vara tillfälligt,
och nu när beslutet har kommit, vad gör dom?
Ignorerar reglerna helt och hållet.
Isch, vill bara spy på den dära stroppen till chef dom har...
En fet näve i nyllet skulle hon fan förtjäna.
Aldrig vart med om maken alltså,
hon är ju lätt inte den vassaste kniven i lådan.
Hon verkar lida utav storhetsvansinne,
förmodligen så vart hon mobbad i tonåren.
Och nu så tar hon ut all hämnd på oss stackars sjuka.

Hon & polisen kan lätt droppa ned döda,
dansar gladeligen schottis på deras gravar!


Nu är hela min dag ur balans, milt uttryckt.
Funderar på att fara in åt kommunhuset och snacka vett med kärringen öga emot öga,
men då ringer väl harpan efter dom blå, och så sitter man där, i klistret fast.
Nääe, istället för att sitta i klistret äre kanske bättre att ha det i en papperspåse ;)
Vilken wunderbar idé, synd att man varken har klister eller påse, haha.
Kanske vore nå att införskaffa sig.
Gudarna skall ju veta att pixen inte hjälper,
då vore klister kanske en lösning.
Jaaao, säga vart man vill om mig men en liten kreativ ådra existerar det allt ;)


Nu ska jag försöka leta på mitt id-kort,
det ligger nåstans här i röran.


See yaa fuckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar