tisdag 8 juni 2010

Seg uppdatering.

Slö som attan på att uppdatera, sorry för det.

Här är livet som vanligt, upp och ner.
Försöker kämpa på så gott det bara går,
men ändå tar det fortfarande emot.

Införskaffade mig i alla fall en ny tv,
en HD tv till och med, det ni ;)
Samsung, askalas!
Billig vart den också, brände drygt 4 lax på tv:n + idiotförsäkring.
Sen köpte jag ju såklart lite nya spel till wii:et också,
Just Dance & Rabbids go home.
Känner att jag har vart big spender, får nog tagga ner lite.
Så man har lite extra cash till sommarnöjena.
Little sister kommer ju hit i två veckor, najs som bara den :)
Längtar tills nån kommer och besöker mig,
dom enda som kommer nu är the crew,
och dom är då inte så jätte hipp hipp.



Näe, nu ska jag dra mig utåt.
Vi kanske ses i snårskogen ;)


Seeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar