onsdag 9 juni 2010

Onsdagsfix.

Ny dag, nya bekymmer, haha.
Jao, så kan man se det, fast jag har fått en hel del gjort.
Tro't eller ej ;)

Rita kom och hämtade mig klockan 08.45,
segt som fan att kliva upp, moderskapet hade ringt 11 ggr på mobilen,
till sist så ringde hon hem och väckte mig,
och snacka att jag blev rädd,
ingen ringer mig hem numera.

For in till Jonathan, pratade av mig massa.
Riktigt skönt :)

Sen hämtade vi min kära medicin.
Efter det så for vi och kollade efter dammsugare, haha.
Jag hittade en, en påslös jäkel.
700:- rök på den, men det vart najs.
Slipper man bekymra sig om att köpa påsar i alla fall.
Sen vart det lunch time på statoil, haha.
Trökade i mig en cheeseburgare på typ 5 minuter,
nu är jag apmätt.

Ny dammsugare innebär att man kanske sku ta och städa lite,
om man nu pallar.
Vädret är ju rätt najs här,
varmt men ändå inte tryckande hetta.
Blir la balkongen en timme eller två,
alltid kul att spana på folk ;)

Seeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar