måndag 14 juni 2010

Sommar, sommar.

Panik, typ.
Har fått världens jävla bonnabränna, snyggt värre.
Ska inte sitta ute i T-tröja så mycket tror jag.
Kommer att ta evigheternas evighet att sola dän detta.
Dessutom så jag har världens jävla märke under ögat också.
Vet inte hur många ggr jag har fått frågan:
"Haru fått smäll?" sista dagarna.
Det är ett myggbett,
av nå underlig anledning så högg myggfan mig mitt under ögat.
Nåja, det försvinner väl hoppas jag.

Imörra så äre Stockholm som står på agendan, naaajs.
Det enda som inte är så najs är att sitta på en buss,
men förhoppningsvis så finns det lediga säten så man slipper sitta jämte nå.
Har ju alltid den fenomenala turen att få sitta jämte de mest udda människorna.
Tur att det finns massa bra musik i telefonen,
så slipper man bry sig om omvärlden,
dvs alla andra jävlar som också är snåla
så dom åker buss ;)


Nu ska jag gå ut och vara social med grannskapet.

Adjöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar