söndag 13 juni 2010

Helg-slut.

Söööndag, vart fan tog veckan vägen?
Haha, de är så man börjar undra faktiskt.
Helgen här har i alla fall vart rättså lugn,
i fredags minns jag inte redigt vart fan jag gjorde,
men det vart nog rätt soft ändå.

Igår så drog jag till stan, eller ah, utkanten av stan.
Jag & Mikaela skulle gå ärenden ;)
Men det gick inte så bra dock,
personalen i den gröna affären borde gå på charmkurs.
Sen låg jag bara hemma och slappade,
och tog en pilsner.
Ibland måste även jag ladda batterierna lite,
det kostar att ligga på topp ;)

Idag blire förmodligen bara slapp också,
måste dock en vända in till lill-stan och köpa hundmat,
men det får bli när jag kvicknat till lite i skallen.
Törs inte köra precis efter jag har tagit medicinerna,
man vet aldrig vart snuten står.
Och körkortet vill jag gärna behålla.


Tisdag kommer blir najs, för då ska jag till Sthlm.
Ska träffa Kattis, reunion in the city.
Vart ett tag sedan vi sågs sist så.


Nu ska jag dona lite här hemma,
måste försöka flytta på allt bråte ;)


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar