fredag 11 juni 2010

Yehepp.

Fy fäään säger jag bara,
är helt söndertuggad utav alla jävla mygg.
Helvete så det kliar, dom har till och med huggt igenom tröjan
så det kliar satan på ryggen också.
Inte alls najs :(


Eftermiddagen spenderades i lill-stan med knubb,
vi tog en handlingsresa.
Överskott, Ica, Bolaget, Lidl.
Haha!
Det vart dom affärerna som lockade mest,
smålänning to the bone vet ni ;)

Effer det så parkerade vi arslena här utanför.
Trevligt, pumpen kom också.
Sen så blev vi sittandes där tills mitt i natta.
Vi ölade lite, och bubblade massa.
Men fan jag tror nästan jag är lite dragen fortfarande,
haha.
Är lite styrig i rörelseförmågan, stabilt.

Förresten, jag fick en cykel igår :)
Så nu jävlar ska jag ut och cykla, haha.
Får väl se hur ofta jag kommer använda den ;)

Vid ett kommer Cecilia, vi ska fara åt nå 50-tals gejs,
najs! :)

Nehepp, nu ska jag fixa lite här hemma.
Bäst att passa på när man är på humör (berusad)
haha.

Seeeeees!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar