söndag 13 juni 2010

Vilse i snårskogen.

Lugnet och roet för denna dag sprack ju rätt rejält, haha.
Satt & hade träligt, så jag tänkte,
jag åker söderöver för att tjacka hundmat så kommer jag ut lite med.
Får för mig att gena över skogen,
är rätt bestämd på att jag nog sett en likadan skylt där,
som jag svängde in vid, men så fan heller.
Kör & kör men kommer aldrig fram,
snurrar in mig mitt ute i bushen.
Efter möe om och men så kommer jag ut,
ungefär 8 mil ifrån där jag trodde att jag skulle kommit ut.
Och hittar inte hem, thank god for the GPS säger jag bara.

Vart fan är oddsen egentligen?
Dock inte första gången som jag virrar till skyltar,
kommer ihåg när vi skulle till Västervik,
och så frågar moderskapet, vart ska vi i rondellen?!
Då svarar smarta jag: Emot Ronneby,
fast det egentligen skulle vart emot Rottne, haha.
När vi kom till Tingsryd så insåg vi att vi hade åkt åt motsatt håll.
Då vart hon inte så jättehappy på mig faktiskt.
Men det gick över när vi passerade Växjö för andra gången ;)


Nu ska jag äntligen äta, är ashungrig.
Finns ju inte direkt nå mcdrive i trollskogarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar