tisdag 4 januari 2011

4/1 2011- A clean, fresh, fabolus start.

Idag så äre verkligen en nystart för mig,
har gjort och sagt saker som verkligen är förändrande för mig.
Har bett en person som betyder väldigt mycket för mig om förlåtelse,
och jag blev förlåten för hurdant jag har betett mig.
En helt ny början, och det känns jättebra faktiskt.
Och bäst av allt,
en ny slags förståelse har vuxit fram,
människan förstår mig, på ett helt nytt vis.
Och förstår varför jag har vart så som jag har vart.


En helt nystart på många sätt,
idag så gjorde jag test,
eller ah, Helena testade mig.
I vanlig ordning.
Och det vart, för första gången på flera år,
helt rent, shit alltså, vilken förändring.
Är fett chockad faktiskt,
2 rättså schyssta saker,
2 steg, i rätt riktning.
Oh my god, venne alls redigt,
är mållös faktiskt, haha.


Nu så har jag muggarna fulla,
massa crap som skall göras.
Lika bäst att fixa't.


Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar