söndag 16 januari 2011

Söndag, och jämna plågor.

Ligger på moderkakas soffa och lider,
för imorse så halkade jag i hallen och knäckte till foten så det hette duga.
Har fetaste bulan & svullnaden på foten, aaaaaaj.
Lider utav konstant otur tror jag, suck!

Nu över till lite annat skvaller om mitt träliga liv, haha.
Häromdagen så införskaffade jag mig en ny mobil,
en sony ericson av nå slag.
Eftersom min Iphone vart paj och knasade 24/7.
Gav bort iphonen till lillasyster,
hon vart superglad, haha.
Fattar inte redigt att man kan bli så happy utav en knasad lur,
men men, huvudsaken är att hon är glad.


I fredags så vart jag & Ninni i Halmstad, najs prajs :)
Vi skulle shoppa lite,
men det blev inte så mycket handlat,
ett par vantar & ett kort, hahaha.
Men vi hade det as kul,
och det är ju det som är huvudsaken.
Vi höll på att missa sista bussen hem,
snacka om att vi såg ut som om vi hade sålt smöret & tappat cashen
när vi trodde att vi hade missat den.
Men sen som tur vart så gick det en direkt buss ner till Laholm,
så det vart ju bara att kliva på den.
Ibland så har man tur,
även om man heter Beatrice,
(Eller som folk har börjat kalla mig för, Berra).

Berra ja, visst låter det snyggt,
haha eller inte.
Men hellre det än att bli kallad för damen.

Ikväll så blire bingolotto mä la familia,
blir fint som fan.

Näpp, nu så ska ja försöka resa mig ur soffan.
Kan ju inte ligga & dega här hela dagen.






Tack för en fin dag i stan Ninni,
alltid lika kul mä dig.
Du är en speciell människa,
tack så mycket för allt som du gör.
ILY!

2 kommentarer:

  1. dend rä jävla fittpajen då:P
    haha, det var jättekul Berra, de får vi göra om (y)
    I love YOU!<3

    SvaraRadera
  2. Haha all heder åt fittpajen ;)
    Klart vi får göra om det bästaste ;D

    I L Y ;D <3

    SvaraRadera