måndag 17 januari 2011

Måndag.

Morgon, morgon, morgon, jahapp, strålande morgon.
Moderkaka väckte mig vid 9 snåret,
hon fick inte liv i mig, så hon började ringa som om elden vart lös.
Till sist så märkte jag det och steg upp, haha.
Är lite trött, jag & syster spanade på besatt inatt,
den är för jävla bra den rullen.
Men jag slumrade nog till lite,
för sen så gick hon & la sig.

Idag så ska vi dra och hälsa på mormor,
ska bli najs, har inte träffat henne på två år.
Så äre när man flyttar bort, långt iväg.
Ska hjälpa henne att städa och lite så.
Stackaren orkar ju ingenting nu för tiden,
åldern sätter sina spår, verkligen.
Becca hakar på,
hon har heller inte träffat mormor på ett tag,
plus så slipper jag åka ensam på bussen mä,
kan ju vara bra med lite sällskap.
Speciellt när jag är som jag är.
Ska försöka att inte måla på bussrutorna mä läppstiftet,
hahaha :)

Tack och adjöss, vi ses när vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar