söndag 2 januari 2011

Gott nytt år dårå.

Nytt år...... igen.

Jahapp, då vart det dags dårå,
undra vart 2111 har att erbjuda,
det återstår helt enkelt att se.
Måhända att det händer nå spännande,
och alldeles kanon.
Eller så blire ett piss-år detta året också,
precis som alla andra år,
man vet inte förän det händer.
Man hoppas ju och ber för att det skall hända nå alldeles speciellt,
min förhoppning är att bli miljonär,
eller i varje fall att man ska få lite mer cash än vart man har i nuläget.
Lite mer klöver vore guld,
eller..... jag kan ju vinna en ny bil eller så åtminstone.
Det vore också rättså fränt faktiskt.

Från och med nu så ska jag börja lira bingolotto,
och hoppas på turen, varje gång,
varje vecka, hela året.
Och vid denna tidpunkten nästa år,
så kör jag en utvärdering,
och ser hur mycket jag har vunnit.
Det är mitt nyårslöfte (:


Gott nytt jävla år då!

1 kommentar:

  1. Du e ju redan pensionär,
    så e d därför du ska spela lotto så behövs inte d haha =D

    SvaraRadera