måndag 3 januari 2011

Idag.

Idag så äre en sån dära dag som är fullkomligt bläähäää-FuckIt!!
Det vill säga, asträlig,
eller ah, betydligt värre än vanligt.
Har ingen inspiration till att göra nå alls,
känner mig helt död, både inombords, och även kroppsligt.
Har inte stuckit näsan utanför dörra
mer än nödvändigt på sista tiden.
Jag orkar helt enkelt inte,
har ingen lust, allt är bläääää.
Tusen miljoner tankar florerar i skallen på mig,
vet varken ut eller in.
I need hjälp,
folk.

Ska i varje fall bege mig utanför ytterdörren sen,
hör och häpna,
damen Eriksson skall visa sig offentligt, haha.
Melinda är i "stan", så ska knalla över dit efter middagen
och vara lite social hade jag tänkt mig, blir najs det.
Vi ses sällan nu för tiden,
sedan hon skaffade sig sin karl i stan,
så är hon mestadels där och hänger.
Förstår henne faktiskt,
för ingen människa med vett
spenderar sin mesta tid i den här gudsförgätna hålan.
Ska bli kul att ses,
vi har inte setts sedan uppesittarkvällen,
vilket är ett x antal dagar sen.

Alltid najs att ses,
med dig så har man alltid kul Melinda,
du är en sann, äkta vän.
Och du betyder, big time kompis

2 kommentarer:

  1. Upp me hakan lilla vännen
    allting kommer bli så mkt lättare vill jag lova dig!

    SvaraRadera
  2. Upp med hakan lilla gumman du får inte deppa ihop helt och hållet nytt år och nu är jag tbx i stan ! (:

    SvaraRadera