torsdag 6 januari 2011

Kvällning.

Jahapp, då vart det kvällning igen dårå,
helvete så tiden rusar iväg,
tyckte att det nyss vart morgon.

Jag vart över en runda hos Monica förut,
och spanade hockeyn, Lhc-Färjestad.
Och Lhc spöade dom äckliga värmlänningarna,
happy face :)

Där fick dom så att dom teg,
nu så gäller det bara att det enda laget med stil,
nämligen Hv71 stiger i tabellen,
och tar smguld i år också.
Då skall det banne mig firas må ni tro.

Jag lagade lite middag förut,
bakade potatis i ugnen,
och slängde in några vitlöksklyftor i ugnen också,
med en kycklingfilé, redigt gott.
Men nu till det lite mer trista,
det luktar jugge i hela min lägenhet, usch alltså.
Vitlöksdoften är sannerligen inte nå höjdare alls,
utan snarare plågsam.
Håller på att försöka vädra ur doften,
men det går inte framåt precis.
Så jag antar att jag får stå ut me'at inatt,
och förhoppningsvis så ären väck imörra.

Ikväll blire en promenix med jycken i snöovädret,
och sen att slänga sig framför en film,
skall checka sunes sommar,
och drömma mig bort ;)

Tack för att DU finns,
du vet vem du är :) :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar