tisdag 11 januari 2011

Elfte januari dårå.

Är i det lilla hålet som gud måste ha glömt bort,
dvs Knäred, är hemma hos la familia och stör friden, haha.
Stör och stör gör jag kanske inte, men i alla fall.
Moderkaka och dem andra vart superglada att jag kom.

Sitter och snackar lite med moder och ska snart nana kudde ;)
Ska sova jämte moder inatt,
så förhoppningsvis så knallar jag inte ut och går inatt.
Hon blir min personliga vakt, haha.
Blir stackars Beatrice om jag kliver upp och traskar runt massor.

Ninni mötte upp mig i Halmstad när jag kom med tåget,
väskan vägde ju bly,
så hon vart så schysst och tog den, thanks soulsistah!
Tur för mig att jag har dig lilla vän ;D


Nu blire samtal & annat med moderskapet.

Fridens!!

2 kommentarer:

  1. hahah sicken tur att lukas kom och tog väskan ;D<3
    love u my soulsistah <3

    SvaraRadera
  2. Haha verklien tur, för väskan vart verkligen grymt tung alltså :D

    Love u, soulsistah <3

    SvaraRadera