tisdag 8 februari 2011

Har ingen aning om vart fan jag håller på med.

Dagen har vart lite sisådär här idag, tyvärr.
Mycket mycket ångest, mycket tvång och annat skit.
Och som om saker och ting inte vore nog så har hjärtat bråkat med mig också,
hipp hipp hurra...

Känner mig en smula depp, eller ah, inte så lite faktiskt.
Utan snarare rättså mycket.
Sitter och lyssnar på musik, och försöker plocka lite här hemma,
men det går inge bra på den fronten,
städning suger.
Dessutom så har jag glömt lite redigt hur man gör vissa grejer.
Men det är ju hjärnskadans fel antar jag.
Se, livet är inte särskilt kul om man heter Beatrice.
Men men, får la försöka, det kan ju inte mer än att gå åt helvete liksom.

I eftermiddag så ska jag inte göra ett skit,
bara ut en runda med jycken,
annars blire säng-läge,
orkar inge annat.
Har fortfarande ont i varje muskel i kroppen efter kramperna i söndags.


Fridens!





Det kostar att festa när man trollar med sinnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar