söndag 6 februari 2011

Transvestit-Pella är korkad!

Nu så skall jag berätta,
eftersom att tanten vart nyfiken, på varför jag vart så förbannad i Torsdags.

Det finns en tjej, en redigt dum apa, vid namn Pella.
Som bor i Ahla, som är helt blåst i huvudet.
Som inte gör annat än att vara dum i huvudet och bete sig illa.
Dessutom, så ser hon ut som en transvestit också, haha :D
Så hon borde byta namn till Pelle, hahaha.

Hon vart på min kompis i alla fall,
kallade honom för massa fula grejer, sa att han är störd i huvudet och massor
med annat skit.
Sa att han inte är normal som är 20 år, och är tillsammans med en tjej som är 15.
Sen, som om saker & ting inte vart nog, så vart hon på min bästa vän, hans flickvän.
Och vart bitchig som fan emot henne med.
Tryckte ner dom, sa att dom är sjuka som är tillsammans.
Vart fan, har hon med deras förhållande att göra?!
Jo, INGENTING.
Så jag fick ta tag i problemet,
ringde och skällde ut fanskapet,
och fick hotas lite,
och vipps, så tog hon dän hans nummer ur sin telefon
och slutade.
Haha, undra om missfostret är lite rädd för mig,
eller vart som står på.
Nåja, huvudsaken är att hon la ner.
Men, hon skall bara akta sig,
för nästa gång jag åker ner dit,
så ska hon få stryk så det visslar om det.
INGEN bråkar med mina polare.
Då åker man på pryl :D
Så äre så äre.


Idag så äre en sån där trälig dag,
sitter och knaprar benzo som fan och känner mig låg.
Och har massa tvång och skit för mig.
Hatar när det är såhär,
att må dåligt suger, som fan.
Undra när det skall vända,
när jag skall få må bättre?!
Den dagen verkar aldrig komma tyvärr,
ledsamt värre.

I fredags så vart det massa shit som strulade,
hjälpen som jag har rätt till, bara krånglade.
Bara för att en personal vart sjuk,
så fick jag vara utan, det som jag, enligt lag har rätt till.
Helt jävla sjukt alltså.
Äre verkligen så,
att kommunen har rätt att spara in pengar på brukarnas bekostnad?!
Nepp, skulle inte tro det.

Mår botten, pga allt.
Vill bara må bra,
nå vänlig själ som vill försöka hjälpa mig?!
Skulle vart guld värt.


Nehepp, nu så orkar jag inte data-nörda mig längre.
Ska försöka gå och diska lite,
om jag orkar och kommer ihåg hur man gör.

HejHopp dårå.

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHAHAHA hon verkar ju sjuk på riktit.

    Säg så plockar jag henne :D

    SvaraRadera
  2. Rikke, jag ska plocka henne själv :D
    Men tack för erbjudandet.
    Hon är verkligen sinnessjuk

    SvaraRadera