onsdag 9 februari 2011

Morgon, ååh morgon.

Morgonen är här, tack gud för det.
Enda nackdelen är att det är svinkallt ute, minusgrader, blääää.
Ingen höjdare direkt, men men...

Idag så har jag tänkt att dra till nå av städerna häromkring,
får se vilken av dem det blir, och om det blir.
Men förhoppningsvis så blire så.

Dock så måste jag vänta på paketet som ska komma idag,
kan inte låta det ligga i postlådan,
då fryser det som är inuti sönder,
och det får det absolut inte göra.


Igår så vart jag lite huslig,
jag tog dän julgardinerna i köket,
och hängde upp ett par nya,
som har legat i plasten i typ över ett halvår,
venne varför jag har sparat på dem,
men men nu så är dom blå gardinerna uppe.
Inte illa pinkat att jag klarade att göra det själv.
Ibland så överraskar jag mig själv en hel del faktiskt.
Att jag kunde vara huslig igår kan jag tacka medicinen för.


Nej, nu blire frulle,
sen ut med Rexx.
Och sen ska jag lägga mig och glo på Rena rama Rolf, haha.
Har inte sovit nå alls inatt,
så får försöka vila lite.
Kanske man kan powernappa lite,
om det nu inte är helt omöjligt.

Fridens på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar