onsdag 9 februari 2011

New phone, and it rocks!

Ny telefon nu, wohoo.
Eller ah, ny & ny, fick låna en av bästaste Ninni.
Så nu kan jag messa & ringa igen :D

Nå positivt i varje fall.

Sitter här, med världens tvång, jobbigt.....
Det försvinner inte, skulle nog behöva hjälp,
men det finns ingen här, tragiskt nog.
Får se hur dagen/eftermiddagen & kvällen går.
Det kan inte mera än att gå åt helvete liksom,
så enkelt äre.

Näe, nu skall Berra käka lite, eller ah, försöka laga till lite mat.
Se om jag bränner ner kåken eller vart som nu sker, hahaha (Y)
Tummen upp för mig!!


Peace!

4 kommentarer:

  1. Brände du ner huset? Nyfiken vet du ;P
    Pöss<3

    SvaraRadera
  2. Nope, huset står kvar, och krubbet blev as najs :D Du skulle vart här och smakat på mästerkockens käk ;) Hahaha (Y)

    SvaraRadera
  3. hahah den är sen femman berra ;D
    gör de bara en gång, så som jag sagt?! <3

    SvaraRadera
  4. Jao, men den är bättre än min förra trasiga piss tele i alla fall :P
    Dina tvångstips försöker jag att följa stumpan :)<3

    SvaraRadera