tisdag 8 februari 2011

Kvällningen is here.

Kvällning dårå, usch hatar när mörkret faller.
Då stiger ångesten ännu mera.
Har tagit mina mediciner men dem verkar inte hjälpa,
tragiskt alltså.
Tvången är ännu värre,
har stått och hoppat jämnfota över tröskeln tio ggr säkert en tio - tjugo ggr.
Det är fan i mig knäppis varning på mig.

Men men, folk får tycka vart dom vill, gilla mig,
eller hata mig, det er liksom ert val.
Är rättså van vid att folk hatar,
men jag har hellre ett fåtal vänner,
än flera som är falska och snackar dynga bakom ens rygg.

Vet i katten vart jag skall hitta på ikväll,
blir i varje fall en runda runt ängeby med Rexx,
får ta med mig en ficklampa,
ifall man råkar kliva på nå crap.

Häromkring så får man allt passa sig för vart man sätter fötterna.


Nehe, nu äre dags att försöka göra nå vettigt.
Men såhär såg eftermiddagen ut för mig i alla fall,
ajsing bajsing.

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar