torsdag 10 februari 2011

Morning!

Nu äre morgon, ljus ljus underbara ljus, härligt.
Slippa mörkret, i varje fall fram tills ikväll.
Hatar mörker, som fan.

Sitter och degar, och gör absolut ingenting alls.
Det kan vara rättså gött ibland,
bara det att jag alltid gör det, haha.

Men sen idag så ska jag ner till Mörte-Börte och ta en fika,
blir najs som bara den.
Så får man höra lite skvaller om folket här i hålan,
kan ju vara intressant.
Han är barnledig denna veckan så ungarna är inte hemma.
Synd, för dom är hur härliga som helst.
Speciellt Tobias, han är ju kungen, haha.


Inatt så vart det noll sömn för mig,
så nu är jag inne på tredje sömnlösa natten,
segt värre.
Är trött i kroppen, är trött i hjärnan.
Men ändå så gåre inte att sova,
vart fan äre för fel på mig,
jaa det kan man fråga sig.
Och det är jag säkerligen inte ensam om att undra heller.

Nehepp, nu frulle, sen promenix med Rexx.
Efter det så blire, jaa, det vet jag inte ännu,
men vi får se, sa den blinda till den döva om den handikappade.


Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar