torsdag 3 februari 2011

Torsdag.

Folk är sanslöst helt jävla rubbade,
det är så att man blir mörkrädd alltså.
Folk är lagom katiga,
och kan hålla på och tjaffsa som fan emot folk.
Men sen så kan dom inte stå för vart dom har gjort.
Haha, patetiskt värre.
Våga stå för vart du har gjort för fan,
patetiska missfoster.
Finns ord för såna där brudar,
tror att det rätta ordet är mongo, faktiskt.



Sitter & käkar frulle nu,
och längtar tillbaks hem till moder.
Det känns redigt tomt att befinna sig här hemma igen,
hade bra möe hellre vart hemma hos moderkaka.

Rättegången häromdagen gick btw skapligt,
snart så faller domen.
Hoppas att fanstyget får vart han förtjänar.

Känns som om att jag har vart väldans slow på att uppdatera,
men det har vart mycket på g sista tiden,
känns som om jag har häcken full faktiskt.
Hoppas det lugnar ner sig,
hade vart najs med lite lugn & ro.


Nepp,
nu så ska jag ägna mig åt annat.


HejHopp!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig berra, :/
    As tomt här hemma utan dig.
    Hoppas du kan komma hem igen så snart som möjligt :) <3

    SvaraRadera
  2. Saknar dig mä syster, massa mycket.
    Saknar er allihopa.
    Förhoppningsvis kan jag komma snart igen :)<3

    SvaraRadera