måndag 7 februari 2011

This is my life, and sometimes i´ll hate it, and sometimes, i'm loving it.


Josse & jag, inne på offside, dom trodde nog att vi vart bänga som stod & fota massa, haha (Y)


SysterYster på bussen, visst är hon söt?! :)


Jag (Ser groggy ut) & Björne-pojken.


Lillebroder nr 2 & jag (:


Jag & Lillebroder nr 2, haha (Y)


Jag & Gb-gubben :D


Lillebroder nr 1 & Gb-gubben :D



Jaa, såhär vart det nere i Laholm hos moderkaka & co.
Alla bilder orkade jag inte lägga in,
så slängde bara in dom här,
några är bättre än inga, eller vart man nu säger.


Idag äre nätverksmöte i city,
usch och blä.
Avskyr när det är sånt,
speciellt när moder inte är med,
bättre när hon är med.
För då kan hon framföra åsikterna,
så slipper jag säga så möe.
Men men, får la öppna truten och prata idag dårå.
Inte mycket annat att göra.

Igår vart det blää,
åkte in till sjukhuset med krampanfall & takykardi & centrala bröstsmärtor,
fuck så det suger alltså.
Hatar hatar hatar att vara sjuk,
hatar att allting ALLTID krånglar,
äre inte det ena så äre fan i mig det andra med det tredje, korsat med det femte.
Livet är fett orättvist,
vissa glider igenom livet på en jäkla räkmacka,
medans vissa, (jag, mfl) får plågas 24/7.

Antar att det bara är att förssöka vänja sig,
har ju haft det såhär hela livet så...
Min kropp är sjuk och dålig,
så jag lever la inte superlänge.

All heder åt att hjärta & kropp lägger ner (Y)


Nu blire annat skit, innan damen kommer & hämtar mig
och vi rullar till "stan" på möte.


Fuck Off And Die!

4 kommentarer:

  1. Oj, fan vad söt du är tjejen =)

    Du du ska leva många mera år tills du blir gammal och skruttig så är d flicka lilla!

    Pussåkram på dig

    SvaraRadera
  2. usch för bilden på mig.
    saknar dig syster <3

    SvaraRadera
  3. Rikke: tack för komplimangen :)

    Jenniiiy: Bilden på dig är lovely :)
    Saknar dig syster <3

    SvaraRadera
  4. Hahah nee. <3
    älskar diig !! <3

    SvaraRadera