torsdag 9 september 2010

Ännu en dag har passerat.

Nu så vart den här dagen till enda, jäklar så timmarna rullade på.
Tyckte att jag klev upp nyss, skumt läge.

Hann nästan med allting som jag skulle göra i eftermiddags i alla fall,
kilade och åt, det bjöds på chilicon carne (Osäker på stavningen faktiskt),
gött som fan.
Fast han glömde att ha i chilin haha, men det vart gott i vilket fall.
Sen så skulle jag gått iväg och röstat, men jag glömde av det,
så jag får fixa't imörra istället, det går lika bra det.
Det är de som är det fina med att poströsta,
man har bra många flera dagar på sig att göra det,
det passar ju ypperligt en sådan senildement stackare som mig (y).

Vart i kyrkan också, trevligt :)
Gudstjänst på söndag,
så då blire till att kliva upp tidigt.


Nu blire tv, kvällskaffe och massa glass.
Tycker att jag förtjänar att svulla lite,
med tanke på allt...


På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar