tisdag 21 september 2010

Knas.

Det är knas, fullkomligt knas.
Dagen har vart blää, ångestfylld och full utav stress.
Rita och Erika kom hit i eftermiddags,
dom blev två hit idag pga omständigheterna.
Efter mycket om och men så fick i alla fall Erika tag på min läkare,
som efter en stunds övertalning skickade ut ett E-recept på mera Stes.
Tur att dom finns,
som hjälper mig när saker och ting fuckar upp sig.
Vi hoppade in i bilen och drog till grannhålan och hämtade ut pixxen,
sagolikt, ja så vart känslan när jag väl fick i mig ett gäng.
Efter ett tag så lugnade ångesten ned sig lite, thank god.
Sen så blev man liggande på soffan och slappade eftermiddagen lång,
och bara försökte tänka på positiva grejer.
Jao, det gick ju sisådär,
men jag hade åtminstone inte svåra ångestattacker,
man får helt enkelt försöka vara tacksam för det lilla.

Imorgon så äre då onsdag, då äre Jonathan som gäller.
Han är bra, en suverän människa.
Är så tacksam över att det blev just honom!

Blir ett besök hos Helena imorgon också,
bangade förra veckans besök på grund av hur det artade sig hos föregående.
Men imorgon så blir det dit,
har en hel drös med frågor till henne.
Hoppas bara att jag kommer ihåg dom,
minnet är ju som sagt lika bra som en guldfisk's.


Funderar på att ta nå ätbart och blänga film nu,
frågan är bara vart för film.
Inget sorgligt för då bryter jag ihop...
Idag så är jag extra labil,
fuck it.


Friiidens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar