torsdag 9 september 2010

Zombie-torsdag.

Oboy oboy - jao så kan man nog uttrycka sig.
Kunde inte komma till ro alls igår kväll, så jag tog saken i egna händer.
Tog kvällsmedicinen i vanlig ordning,
men vart så frustrerad över att dom inte hjälper,
så vart gör jag? Jo, jag dubblar dosen,
och gissa att dom tog skruv, tjong sa det,
sen måste John blund ha kidnappat mig.
Vaknade imorse, med ena kinden fastklibbad i huvudkudden, mysigt.
Kunde knappt ta mig upp ur sängen, benen vart som spagetti på mig.
Armarna rister fortfarande, ögonen är svullna, och jag skelar.
Zombie, javisst är jag det.

Känner mig mer mossig än vanligt,
och naturligtvis så vart jag ju tvungen att stappla ner på affär'n i förmiddags.
Kaffet vart slut, så jag smög mig igenom gångarna inne på hemköp,
fram till kaffehyllan, roffade åt mig ett paket,
och sen när det vart dags att knalla till kassan
så vart det nätt och jämt att man hittade dit, haha.
Då är tillvaron ta mig tusan snurrigare än ett pariserhjul (y).
Nåja, efter ett par kannor kaffe så brukar mossigheten lägga sig,
så det är väl bara att bälja järnet och se glad ut nu.


Ikväll så blire att knalla åt kyrkan,
det är möte där.
Skönt med lite annat att göra,
än att bara sitta hemma och glo.

Nu äre tv-time, gucci! :)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar